lauantai 28. joulukuuta 2013

Kosmetiikkajoululahjat 2013

Joulu on nyt sitten ohi ja vietetty. :) Aika menee vauhdilla! Toivottavasti kaikilla oli mukava joulu. :) Itse olen oikeastaan vieläkin joulutunnelmissa, en ole joulupäivän nopean vierailun jälkeen edes poistunut kotoa (tänään aion). :D

Kun muut kosmetiikkablogit edeltä, minä perässä... Eli ajattelin tulla näyttämään joululahjaksi saamani kosmetiikkalahjat. :) Ihan hirveästi en tänä vuonna saanut, mikä on ihan hyvä, kun kaikkea riittää. Enkä itse asiassa kosmetiikkapuolelta mitään toivonutkaan.

Tässä kuva kaikista kosmetiikoista yhdessä. On aika epäonnistunut kuva, mutta eipähän tämä olekaan valokuvausblogi. :) :


Sitten eriteltyinä:


- Les Cosmétiques, My Cream, Crema facial hidratante básica, toisin sanoen kasvovoide. :) Mun vanhemmat ovat ostaneet tämän Espanjan reissultaan. Mielenkiintoista päästä kokeilemaan!

- Lumene Arctic Aqua Syväkosteuttava Vartaloemulsio, huippukosteuttaja. Tämä koki taannoin pakkausuudistuksen, niinkuin melkein kaikki Lumenen tuotteet...

- Baylis & Harding Hydrating Honey Hand Wash, ihanan näköisessä pullossa. :) Tämän sarjan tuotteet vetoavat minuun, ja tuoksu on ihana, sellainen tuttu ja turvallinen. Käsisaippua vaikuttaa melko paksulta (ihanaa), toivottavasti nimensä mukaisesti myös kosteuttaa. Tämä tuote on vieläpä Reilun kaupan tuote.



 Herbina Kaura-Suklaa -paketti:

- suihkugeeli 250 ml
- vartalokuorinta 150 ml

Ihanan, talven, tuoksuisia tuotteita, joita olen tuoksutellut jo monesti. Tykkään monista Herbinan tuotteista. Mulla on ollut ennenkin Herbinan Marja Spa -vartalokuorinta-ainetta ja se oli todella hyvää, odotukset on siis korkealla tämänkin kuorinnan suhteen! :D



Veikkaan tämän lahjan antajan (mieheni) ostaneen tämän paketin tuon lootan perusteella. :D Eihän tuohon voi olla ihastumatta, ja varmasti erottuu edukseen joukosta!



The Body Shop Ginger Sparkle -paketti:

- palasaippua 25 g
- suihkugeeli 250 ml
- vartalokuorinta 75 ml
- vartalovoi 50 ml

Mieheni ostaa minulle aina lahjoiksi jotain The Body Shopista, koska se on ainakin varma valinta. :D Näistä kaikista tuotteista minulla on eri tuoksuissa kokemusta ja tykkään! Tuollainen samanlainen palasaippua on itse asiassa parhaillaan kylpyhuoneessa käytössäkin, kun sellainen tuli joulukuun aikana The Body Shopin joulukalenterista. Tykkään myös tuosta Ginger Sparkle -tuoksusarjasta, ostin viime vuonna käsivoiteet noista TBS:n kaikista joulusarjoista (Ginger Sparkle, Cranberry Joy ja Vanilla Bliss), ja kahta ensimmäistä minulla on vielä jäljelläkin.


Just. Ei käänny oikein päin.

 Tämänkin sain mieheltäni tutusta ja turvallisesta Ruumiskaupasta. :)

Eikä tämäkään, pahoitteluni.


The Body Shop Hemp -paketti:

- vartalovoi 200 ml
- käsivoide 100 ml
- jalkavoide 15 ml
- huulivoide 4,2 g

Mulla on ennestään kokemusta hamppu-sarjan käsivoista, kasvovoiteesta ja muutama käyttökerta myös tuosta samaisesta käsivoiteesta. Tykkään todella paljon, talveksi kosteustehot kohdillaan. :) Pelkään, että tuo vartalovoi on liiankin rasvaista, mutta yritän käyttää maltillisesti, enkä lotraa siinä määrin kuin normaalisti. :D Normaalikäytössä mulla siis kuluu vartalovoidetta aina 30 ml kerralla....

Huomenna tulee esittelyä alkukuun Saksan-tuliaisista!! :)

6 kommenttia:

  1. Oiii, tuo Herbina-setti vaikuttaa mahtavalta!! Täytyy pitää silmät auki, jos törmäis noihin jossain vaiheessa :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on ihana!! Nythän niitä saattaa olla alessa, ja tuotteita myydään kyllä ihan yksittäinkin. :) Tuoksu voi ottaa arempaa hieman henkeen, ainakin pullon suusta haisteltuna, mutta eivät ole päässeet vielä tositoimiin. :)

      Poista
  2. Oih, mä rakastan sekä Herbinan kaura-suklaiden että TBS:n tuoksuja yli kaiken! Tykkään myös hamppusarjan tuoksusta, vaikka se monia kummastuttaakin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäkin tykkään noista kaikista! :) Mulla oli taannoin (pari kuukautta sitten, ja muistakin vieläkin oikein hyvin :D ) ihan "kamala" suihkuhetki; eräs suihkugeelini veteli viimeisiään eikä enää tuoksunut millekään. Korkkasin samalla myös uuden shampoon ja hoitoaineen ja niiden haju oli ihan hirveä, ne haisivat samalle kuin likaiset hiukseni normaalisti. Olin ihan kettuuntunut, kun en saanut suihkussa minkäänlaista tuoksuelämystä!! :'D Ei tullut puhdas olo.

      Mä myös tykkään hamppusarjan tuoksusta, musta se on ihana!! :D

      Poista
  3. Ihania noi TBS:n pakkaukset ja tuo pipariboxi on kieltämättä aika veikeä (olen sitä itsekin tiiraillut aina TBS:n ohi kulkiessa) :) Onko sulla enemmänkin kokemusta noista Baylis & Hardingin saippuoista? Ostin itse juuri ensimmäiseni ja se on ihana hirmuista litkua? :o Josko olisi vain ollut huono valinta se mun, eli kannattaa vielä jatkossa kokeilla muitakin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo piparilaatikko on hauska. :D
      Ei ole kokemusta Baylis & Hardingin saippuoista, mutta nyt kun mietin, olen niiden kylpyvaahtoa käyttänyt jalkahoidoissa, ja se ei ole niin litkua. Mutta sitten taas mulla on merkin käsivoidetta, olen vain pari kertaa kokeillut sitä ja se on aivan lirua! :/

      Poista

Kaikkea saa kommentoida. Kiitos! :)