sunnuntai 24. marraskuuta 2013

R.I.P. Lancôme L'Extréme

Hehee, olen tullut takaisin! :) Motivaatio blogin ja monen muunkin asian suhteen on ollut vähän hakusessa, ja toisinaan kirjoittaminen on tuntunut hirveän työläältä ajatukselta. Muidenkin blogien lukeminen on jäänyt vähän vähemmälle. Ehkä mulle on tullut jonkinlainen blogiähky? Olen kuitenkin edelleen hengissä. :D

Sain keskiviikkona kuulla aivan järkyttäviä uutisia. En tiedä, miten tuore uutinen on, mutta kuulin sen L'oréalin selektiivisten tuotteiden ystävämyynnissä edustajalta itseltään. Mun suosikkiripsivärin, Lancômen L'Extrémen, valmistus on lopetettu!!! Olen edelleen shokissa. Ripsiväri on ollut mulle jo vuosikaudet se THE one and only. Forever. Mustana ja vedenkestävänä. Muutama syrjähyppy on tullut tehtyä, mutta ei ole L'Extrémen voittanutta, ei vaan ole. Tälläkin hetkellä mulla on syrjähyppy menossa, ja käytössä Lancômen Hypnôse Doll Eyes Waterproof, joka on myös erinomainen. Mutta ei siltikään se paras. Luulin että mulla on varastossa vielä yksi korkkaamaton L'Extréme (voi äh näiden aksenttien ja heittomerkkien kanssa, rasittavia :D ), mutta ei nyt sitten taida ollakaan, en ainakaan löytänyt sitä nyt äkkiseltään kuvattavaksi. Seuraavaksi harkitsen vakavasti pysyvää siirtymistä tuohon Hypnôse Doll Eyesiin. Lancômeissa aion kuitenkin joka tapauksessa pysytellä, harmittavan kallis maku mulla vaan sattuu olemaan. :/

Suunnitelmani oli hamstrata nettikaupoista ripsivärejä varastoon, mutta ei niitä missään enää ole myynnissä. :( Joko olen auttamattomasti myöhässä tämän asian suhteen, tai sitten Lancôme ei missään olosuhteissa anna myydä valikoimasta poistuneita tuotteita.

MUTTA, jos joltakin löytyy tuota L'Extréme Waterpoofia käyttämättömänä varastoista, ostan ne enemmän kuin mielelläni, jos saan suht edullisesti. Hätä on suuri! Mustaa olen käyttänyt, mutta tässä epätoivossa mulle kelpaa kyllä muutkin värit, mikäli niitä edes on? Tai jos joku osaa vinkata nettikaupan, josta näitä vielä saisi, olisin ikionnellinen. :)

Nyt tuli niin hautajaispostaus, ettei kuvaaakaan ole tarjolla. :D

R.I.P. Lancôme L'Extréme. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikkea saa kommentoida. Kiitos! :)